Revlon
- HITКупитиHITRevlon ColorStay Makeup For Normal/Dry Skin SPF20Revlon ColorStay Makeup For Normal/Dry Skin SPF20202★★★★★266 ₴355 ₴КупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиDealRevlon Colorstay Finishing Pressed PowderRevlon Colorstay Pressed PowderАкціяSale! Знижка до 75% на акційні товари. Ціни на сайті вказані з урахуванням знижки17★★★★★214 ₴390 ₴КупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиDealRevlon ColorStay Full Cover Foundation SPF10Тональний кремАкціяSale! Знижка до 75% на акційні товари. Ціни на сайті вказані з урахуванням знижки21★★★★★158 ₴316 ₴КупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиDealRevlon ColorStay Lip LinerRevlon ColorStay Lip LinerАкціяSale! Знижка до 75% на акційні товари. Ціни на сайті вказані з урахуванням знижки5★★★★★119 ₴199 ₴КупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиВідгуки про Revlon
- Revlon ColorStay Makeup For Normal/Dry Skin SPF20Revlon ColorStay Makeup For Normal/Dry Skin SPF20Хороший тональный кремТТатьяна★★★★★
- Пензель кабукі для макіяжуRevlon Kabuki Brushхороший, для мінеральної пудри суперННаталя★★★★★
- Щітка-фен для волоссяRevlon One-Step Volumiser For Short HairАбсолютний маст-хев для тих, хто задовбався або не вміє сушити волосся на браш. Абсолютний топ. Поки не знайшла цю...ООлександра★★★★★
Ви нещодавно переглядалиRevlonЧарльз Ревсон разом з братами та хіміком Чарльзом Лахманом на початку 30-х заснував в Нью-Йорку бренд Revlon. Першим продуктом нової марки стали лаки для нігтів. Чарльз Лахман працював у лабораторії, яка виготовляла засоби для манікюру. Саме він познайомив братів Ревсон з цією продукцією та отримав вигідну пропозицію про співпрацю.
У той час для манікюру використовували прозору емаль, яку зазвичай наносили на кінчик нігтя. Лак Revlon вирізнявся розмаїттям колоритів, рівномірно покривав усю поверхню, створював глянцевий фініш, вирівнював нігтьові пластини. Новинка викликала безліч захоплених відгуків, але цього було недостатньо, щоб закріпитися на ринку.
Як перемогти конкурентів
У 30-ті лаки продавались переважно в салонах краси. Для залучення клієнтів виробники постачали їм тестери. Співробітники компанії отримали особливе завдання: в один день відвідати всі салони краси, купити всі тестери конкурентів і замінити їх на продукцію Revlon.
Торгові представники цієї марки також діяли агресивно. З полиць зникали палітри інших компаній, які несподіваним чином опинялися в їхніх портфелях. Представники були незграбними та розмахували руками, тож флакони конкурентів падали та розбивалися. Компенсувавши збитки, торгові агенти відразу ж розміщували на спустілій полиці продукцію своєї компанії.
Бренд Revlon: оригінальні ідеї та нововведення
- Реклама без сентиментів і удаваної скромності. 1948 року на розвороті популярного жіночого журналу розміщено фотографію розкутої кокетки, яка обмахується віялом. Так бренд Ревлон рекламував помаду та лак для нігтів під назвою "Спокусниця". Такий підхід актуальний і сьогодні. В 1970 році бренд першим залучив до реклами темношкіру модель.
- Особливості колекції. У 1937 році одним із перших починає випускати лімітовані колекції до кожного сезону. Вважається, що саме ця марка першою почала поєднувати помаду та лак для нігтів в одному кольорі. Такі спроби робилися й раніше, але саме Ревлон активно просував цю ідею за допомогою вдалої реклами. У середині минулого століття в каталог цієї компанії входить все необхідне для виконання макіяжу.
- Копіювання й розширення асортименту. Не секрет, що в косметичній сфері, копіювання оригінальних ідей – звичайна практика. Чарльз Ревсон використав це у своїх цілях. Запозичивши на старті бренду формулу лаку у конкурентів, він годинами просиджував у лабораторії, вивчав палітру та стежив за текстурою. У результаті було отримано оригінальний продукт бездоганної якості. Чарльз навіть розробив власну концепцію запозичення в інших виробників. Вона проста тільки на перший погляд. Беремо продукт конкурента, вивчаємо його склад, знаходимо помилки в рецептурі, аналізуємо принцип дії, шукаємо слабкі місця, робимо висновки. Покращений продукт власного виробництва гарно упаковуємо, активно рекламуємо й конкурента переможено.
Постійні успіхи й тимчасові труднощі
Компанія Revlon розросталася шляхом придбання успішних брендів і розширення колекції. Сьогодні до її каталогу входить не тільки декоративна косметика та емалі для нігтів, а й засоби для шкіри та волосся, а також парфумерія. Продукція бренду добре відома шанувальникам домашнього макіяжу з Києва та інших регіонів України.
Протягом десятиліть ця компанія входила до трійки найбільших виробників косметики у світі. Але не завжди її супроводжував успіх. У перший рік пандемії рівень продажів скоротився на 20%. Ситуація ускладнилася зростанням цін на сировину 2021 року. Постачальники відмовлялися виконувати доставлення без передоплати. Попри тимчасові труднощі, марка продовжує свій розвиток і регулярно пропонує оригінальні новинки.
Замовляйте продукцію Revlon на сайті мультирегіонального інтернет-магазину MAKEUP.
Перейти